باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم یعنی باینری و اسمبلی
تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی
تبلیغ زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی بصورت فی البداهه و نامنظم

آدرس وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir

نقشه وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir/sitemap.xml


کپی برداری از مطالب وبلاگ باینسم و سایر وبلاگهای من ؛ مجاز و بلامانع است .

ذکر منبع ؛ اختیاری است

وحید محمدی : مبلغ و احیاگر زبانهای ماشین و اسمبلی

سایر وبلاگهای من :

https://vahidmy.blog.ir

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

امکان تماس با من وجود ندارد .


طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

binary7

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ



به نام خدا 


چرا فقط باینری ؟ 


چون باینری از سال 1936میلادی تاکنون  اصلی ترین شکل زبان ماشین بوده است . 


کنراد زوس دانشمند آلمانی و مخترع اولین کامپیوتر الکترومکانیکی جهان ؛ زبان ماشین را بصورت باینری یعنی صفر و یک  در درون این کامپیوتر  پورت کرد . 



او کوچکترین واحد حافظه را براساس سیستم هشت بیتی یعنی بایت طراحی کرد که تا به امروز نیز همین سیستم بکار می رود لذا ما باید با تک تک این بیت ها آشنا شویم و آنها را رمزگشایی کنیم .


این پست بعدا تکمیل می شود . انشاا... 


همین الان در یک سایت خارجی نوشته ی دروغین و مسموم و گمراه کننده ی زیر را دیدم و برای بیسوادی شخص نویسنده تاسف خوردم که عملا با  دروغ گفتن علیه زبان ماشین ، کاربرها را ترسانده بود . 


خدا لعنتش کند 



نوشته دروغین این کاربر خارجی علیه زبان ماشین : 


"  برنامه نویسی و تولید نرم افزار کاربردی و قابل استفاده همراه  با رابط گرافیکی کاربر توسط زبان ماشین ؛ بیش از 10 سال طول می کشد !!!! 


همچنین زبان ماشین یک زبان زشت و نامفهوم است و بطرز وحشتناکی  برنامه نویسان را به دردسر دچار می کند لذا از زبان اسمبلی بجای زبان ماشین استفاده می شود !!!! 





برخلاف این دروغ بزرگ ؛ من خودم  توانستم چندین نرم افزار کامل کاربردی و قابل استفاده با رابط گرافیکی را منحصرا با زبان ماشین و در محیط هگز ادیتور و با دست و تحت سیستم عامل ویندوز بسازم و روی ویندوز اجرا کنم .  هر نرم افزار که نوشتم  فقط یک هفته وقت  مرا گرفت نه بیشتر  !



یک هفته کجا و ده سال کجا ؟؟؟!!!!  



ضمنا کد زبان ماشین ؛ ساده ترین و زیباترین و تمیزترین کد برنامه نویسی  جهان می باشد و هیچنوع خرابکاری در فرایند برنامه نویسی ایجاد نمی کند . زیرا در زبان ماشین با  چشم کاملا باز و با تمرکز بالا  و با دقت فراوان  برنامه نویسی می کنید پس هیچ خرابکاری رخ نمی دهد و همه چیز به درستی و بدون باگ  کار می کند زیرا کنترل کامل برنامه در اختیار خودمان است . 


هشیار باشید و هر جفنگ و دروغ را که برخی کاربرها در فضای مجازی علیه زبانهای ماشین و اسمبلی می نویسند را باور نکنید . 



من تجربه دارم  و تجربه هرگز دروغ نمی گوید . وقتیکه برنامه نویسی با زبان ماشین و تحت ویندوز و برای ویندوز  و بصورت دستی  فقط یک هفته طول کشید چرا باید این دروغ ها را باور کنم ؟؟ 



شما نیز این چرندیات را باور نکنید . 



اگر من بجای کنراد زوس بودم  هر بایت را در  چهار یا حتی دو بیت می ساختم تا این دروغ ها  نتوانند مردم جهان را فریب دهند . 



حقیقتا یک بایت می تواند حتی در دو بیت نیز خلاصه شود . 


وحی منزل از آسمان نیامده که هر بایت از هشت بیت تشکیل شده است . خیر . می توانیم سیستمی را طراحی کنیم که هر بایت فقط دو یا چهار بیت را تشکیل بدهد . 


اینجاست که می گویم  فقط به بیت و باینری توجه کنید و سایر آت و آشغالها را  دور بریزید و سیستم را ساده کنید 





من اگر بتوانم چرخ را از اول اختراع می کنم ! 


انشاا...



پستها و مطالب بعدی وبلاگ باینسم را  از دست ندهید . 



تا بعد ...