باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم یعنی باینری و اسمبلی
تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی
تبلیغ زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی بصورت فی البداهه و نامنظم

آدرس وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir

نقشه وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir/sitemap.xml


کپی برداری از مطالب وبلاگ باینسم و سایر وبلاگهای من ؛ مجاز و بلامانع است .

ذکر منبع ؛ اختیاری است

وحید محمدی : مبلغ و احیاگر زبانهای ماشین و اسمبلی

سایر وبلاگهای من :

https://vahidmy.blog.ir

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

امکان تماس با من وجود ندارد .


طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بداهه نویسی

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲ ب.ظ




به نام خدا


بداهه نویسی 


مدتی است که تصمیم گرفته ام بجای تبلیغ از کامپایلرهای زبان اسمبلی که اکثرا سلیقه ای و غیر استاندارد و ناقص هستند و کاربر را  مردد و سرگردان  و گمراه می کنند  ؛   از زبان اسمبلی جهانی یا اسمبلی دستی یا دیس اسمبلی تبلیغ نمایم . 


من حوصله ی تدریس یا  حتی تبلیغ از کامپایلرهای اسمبلی را ندارم . 



وبلاگ باینسم یک وبلاگ عمومی - تخصصی می باشد که فقط در مورد زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی؛  بصورت بداهه و تصادفی   یکسری مطالب متفرقه و آزاد  را  منتشر می کند . 



من حوصله ندارم  بصورت منظم و سیستماتیک و آکادمیک و  پله به پله  ؛   چیزی را آموزش دهم .  خیلی زود خسته می شوم و حوصله ام سر می رود .


من ترجیح می دهم که آزاد باشم و مطالب مورد نظرم را بصورت فی البداهه و آزادانه و بدون برنامه ریزی  ؛  بنویسم و منتشر کنم . 



من  بداهه نویسی را بر نوشتار سلسله مراتبی و منظم  ، ترجیح می دهم .


بنابراین هرچیزی که به ذهنم بیاید سریعا تایپ  و منتشر می کنم. 




بر همین اساس ؛  فعالیت در وبلاگهای spasm.blog.ir و fasmy.blog.ir  را  متوقف کردم . 




از امروز به بعد ؛ فقط در  وبلاگ باینسم به آدرس  binasm.blog.ir  مطلب جدید نوشته و منتشر می کنم. 



تاکید می کنم که من  کاملا بداهه نویس هستم و بصورت نامنظم   می نویسم .



برای تدریس زبان اسمبلی ؛ ترجیح می دهم از اسمبلی جهانی یا دیس اسمبلی که در نرم افزارهای  c32asm یا ollydbg  یا   spiro  یا  winhex  بکار می رود  استفاده کنم . 



اسمبلی جهانی در انحصار و قید و بند هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نیست و هیچگونه کپی رایت و  تک خوری و دیکتاتوری   ندارد . 


لذا  ترویج از اسمبلی جهانی یا حتی ویرایش و بازنویسی و تکثیر و  فروش و استفاده ی تجاری از اسمبلی جهانی ؛ هیچ نیازی به کسب مجوز و رعایت قانون کپی رایت و تسلیم شدن در مقابل انحصار  و دیکتاتوری   ندارد .


در اسمبلی جهانی  ؛  از لایسنس و مجوز  خبری نیست . 


اینجا  از آزادی کامل برخوردار هستیم .


از پست بعدی ؛  اسمبلی جهانی یا دیس اسمبلی را بصورت بداهه و نامنظم  ترویج کرده  و در موردش  مطالبی را خواهم نوشت .  انشاا...