باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم یعنی باینری و اسمبلی
تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی
تبلیغ زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی بصورت فی البداهه و نامنظم

آدرس وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir

نقشه وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir/sitemap.xml


کپی برداری از مطالب وبلاگ باینسم و سایر وبلاگهای من ؛ مجاز و بلامانع است .

ذکر منبع ؛ اختیاری است

وحید محمدی : مبلغ و احیاگر زبانهای ماشین و اسمبلی

سایر وبلاگهای من :

https://vahidmy.blog.ir

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

امکان تماس با من وجود ندارد .


طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

زبان اسمبلی به تاریخ پیوست

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵ ق.ظ





به نام خدایی که باینری را آفرید 


زبان اسمبلی به تاریخ پیوست 




متاسفانه با وجود تلاشهای شبانه روزی سه ساله ی من در جهت احیای زبان برنامه نویسی اسمبلی ؛ شاهد شکست دردناک زبان اسمبلی در جنگ با زبانهای سطح بالا  ؛ هستم . 


وقتیکه  حتی اسمبلی  نیز  به  پایین جدول  زبانهای برنامه نویسی سقوط می کند  ؛  صحبت کردن از زبان ماشین و تدریس روش برنامه نویسی با هگز ادیتور ؛ بجز اتلاف وقت و خود آزاری و مردم آزاری و حماقت چیز دیگری نیست   . 



واقعا  خیلی احمق بودم که خیال می کردم می توانم به تنهایی و یک تنه  در طول سه سال ؛  زبان اسمبلی را به صدر جدول زبانهای برنامه نویسی  برسانم . 


افسوس که مردم و شرکتها و سازمانها و کارخانجات و بانکها و بیمارستانها و  دانشگاهها و سایر اشخاص حقیقی  و حقوقی  هیچ  تمایلی به برنامه نویسی دستی ندارند و به بهانه ی قابلیت حمل و برنامه نویسی سریع و اتوماتیک و تحلیل نرم افزار و اتوماسیون  و مهندسی نرم افزار  که طبیعت ذاتی زبانهای سطح بالا می باشد  و در جهت تعدیل نیروی انسانی و اخراج کارکنان و برنامه نویسان اسمبلی  و  ابقای هوش مصنوعی  ؛ زبان اسمبلی و برنامه نویسی دستی  را رها کرده و به سمت زبانهای سطح بالای  اتوماتیک  حرکت کرده اند . 



اگر  وحیدمی بمیرد  اسمبلی هم  می میرد . 


من فقط سه سال تمام  خودم را خسته کردم تا شاید بتوانم زبان اسمبلی  را نجات دهم . اما افسوس که به قول معروف :  یک دست ، صدا ندارد .  من به  تنهایی  هیچ غلطی نمی توانم بکنم و باید با دنیای فناوری اطلاعات خداحافظی کنم و بیشتر از این ؛ خودم را شکنجه ندهم . 


متاسفانه  زبان اسمبلی  از  زبانهای پایتون و جاوا و  سی و سی پلاس پلاس  شکست خورد و به  انتهای جدول سقوط کرد . 



شناسنامه زبان اسمبلی : 


 نام : زبان اسمبلی 


نام مستعار : اینستراکشن . سیمبول . امنمونیک . کد یادمان 

زبان سمبولیک . زبان نمادین 


نام پدر : کنراد زوس  یا  کنراد تسوزه  دانشمند آلمانی


نام مادر :  کاتلین بوث . دانشمند انگلیسی 


محل تولد :  آلمان . برلین . منزل پدری کنراد تسوزه . اتاق نشیمن . کامپیوتر  Z1 


محل وفات : 


https://www.tiobe.com/tiobe-index/


بعد از : زبان ماشین 


قبل از :  زبان پلانکالکال و تمام زبانهای سطح بالا 


شماره شناسنامه : 1 


کد ملی :  0000000011111111


تاریخ تولد : 1936  میلادی 


تاریخ وفات : ژوئن 2023  میلادی  


وضعیت بقا :  منقرض شده است 


علت مرگ زبان اسمبلی :   عدم استقبال اشخاص حقیقی و حقوقی در سرتاسر جهان از این زبان اصیل و همه منظوره  ؛  و  پرستش  کورکورانه ی زبانهای پایتون و جاوا و سی پلاس پلاس در حد خدا  توسط مردم و سازمانها و  مافیای حاکم بر دنیای فناوری اطلاعات . 



روحش شاد و یادش گرامی باد . 



 مدرک قابل استناد برای  اثبات مرگ زبان اسمبلی  و صدور گواهی فوت : 



آدرس  محل دفن زبان اسمبلی:  



https://www.tiobe.com/tiobe-index/



تلاشها و زحمات من برای احیای زبان اسمبلی  بی نتیجه بود . حیف شد . 


بهتر است  با دنیای فناوری اطلاعات خداحافظی نمایم  . 


دیگه اصلا  حال و حوصله ی وبلاگنویسی را ندارم . چه فایده ؟؟  هیچکس از زبان اسمبلی  استفاده نمی کند . 


خداحافظ زبان اسمبلی 


خداحافظ کامپیوتر 


خداحافظ فناوری اطلاعات 


باید تغییر رشته بدهم . 


باید در رشته ی دیگری  ادامه تحصیل بدهم . 


پایان