باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم

تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی

باینسم یعنی باینری و اسمبلی
تبلیغ زبانهای ماشین و اسمبلی
تبلیغ زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی بصورت فی البداهه و نامنظم

آدرس وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir

نقشه وبلاگ باینسم :

https://binasm.blog.ir/sitemap.xml


کپی برداری از مطالب وبلاگ باینسم و سایر وبلاگهای من ؛ مجاز و بلامانع است .

ذکر منبع ؛ اختیاری است

وحید محمدی : مبلغ و احیاگر زبانهای ماشین و اسمبلی

سایر وبلاگهای من :

https://vahidmy.blog.ir

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

امکان تماس با من وجود ندارد .


طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

binary6

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۲۹ ب.ظ


به نام خدا


تمام کتابخانه های زبانهای سطح بالا را از روی کامپیوترم حذف کردم 


امروز تمام فایلهای هدر و کد منبع زبانهای سطح بالا را از روی کامپیوترم حذف کردم 


البته خود زبانهای سطح بالا را قبلا حذف کرده بودم 



تصمیم گرفته ام کارهای زیر را انجام دهم : 



1.حذف تمام کتابخانه های زبانهای سطح بالا شامل فایلهای هدر و کد منبع از روی هارد کامپیوتر . 


این عملیات با موفقیت انجام شد و از شر زبانهای سطح بالا خلاص شدم . 


خوشبختانه ویندوز  کماکان  بخوبی کار می کند . اما هرگز قصد ندارم به اینترنت وصل شوم زیرا حملات سایبری به سمت ویندوز  شدت یافته است .


بنابراین  تا اطلاع ثانوی  کامپیوتر و ویندوز  از مدار خارج شده اند و این کاملا  تعمدی است . 





2. حذف تمام کامپایلرهای زبان اسمبلی : 


به دلیل نفرت از قانون کپی رایت و انحصار و دیکتاتوری ؛  تمام کامپایلرهای زبان اسمبلی را نیز حذف خواهم کرد  و  فقط با زبان ماشین که هیچ مالک و صاحب و کپی رایت و قوانین من در آوردی بین المللی ندارد و یک زبان واقعا آزاد است برنامه نویسی خواهم کرد . 


وقتیکه تعیین کنندگان قانون ظالمانه کپی رایت ؛ به حقوق کاربرها  احترام نمی گذارند  کاربر نیز باید حقوق جعلی و دروغین این افراد را زیر پا بگذارد و تلافی کند . 


به همین دلیل پس از حذف کامل تمام زبانهای برنامه نویسی سطح بالا و کتابخانه هایشان  ؛ حالا نوبت به حذف اسمبلرهای انحصاری رسیده است . 


لذا  اسمبلرهای انحصاری زیر را  از روی هارد کامپیوترم حذف خواهم کرد : 


Masm


Nasm


Fasm


GoAsm



اسمبلر RosAsm یک زبان مرده و منسوخ است و توسعه اش کاملا متوقف شده و لایسنس اش نیز  از نوع کپی لفت است و بطور فنی و قانونی  اجازه مهندسی معکوس را به کاربر می دهد . 



یعنی دشمن کپی رایت و انحصار  و زبانهای سطح بالا  می باشد . 


بنابراین  برای برنامه نویسی با زبان اسمبلی ؛ فقط از RosAsm استفاده می کنم . 


شخصا از دعواهای بین طرفداران کپی رایت و طرفداران کپی لفت  بیزار شدم . محیط و فضا  به شدت مسموم شده است . 


من راه خودم را می روم و مسیر جدیدی برای خودم پپدا می کنم و خودم را از تمام انسانها  دور می کنم تا از  شر قوانین ظالمانه و من در آوردی خلاص شوم و یک نفس راحت بکشم . 


من دوست دارم آزاد و مستقل باشم 



لذا زبانهای انحصاری را حذف کرده و  حذف خواهم کرد . 



خوشبختانه زبان ماشین به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی تعلق ندارد و مشمول کپی رایت و دیکتاتوری  نمی شود زیرا زبان ماشین زبان واقعی کامپیوتر است و توسط هیچ شخصی ساخته نشده که حالا بخواهد به بهانه حق تکثیر و کپی رایت  ؛ انرا محدود کند و کاربرها را اذیت کند . 



بهتر است از زبانهای بی طرف و طبیعی مثل زبان ماشین یا زبانهای مرده و منسوخ استفاده کنیم . 


اینطوری هیچکس نمی تواند ما را به نقض قانون کپی رایت متهم کند . 



من قصد داشتم سیستم عامل باینری را بسازم اما بعدا بی خیال شدم 



ویندوز ؛ کاملترین و بهترین و استانداردترین سیستم عامل دنیا می باشد و تمام نیازهای متنوع  مرا برآورده می کند 


بنابراین  هرگز سیستم عامل نمی سازم . 


من کماکان از ویندوز  استفاده می کنم ولی فقط  از زبان ماشین برای برنامه نویسی استفاده می کنم و سایر زبانها را حذف خواهم کرد . 


شاید بعدا با کمک زبان ماشین ؛ یک سیستم عامل شبه ویندوزی کامل و رایگان  و آزاد  را برای خودم بسازم و از شر ویندوز نیز خلاص بشوم !!! 


چنین سیستم عاملی هیچ نام مشخصی ندارد و من آنرا برای خودم می سازم . 


البته الان حال و حوصله ندارم . بنابراین ساخت سیستم عامل جدید  فعلا منتفی است تا ببینم چه پیش می آید . 









  • ۰۲/۱۲/۲۴

binary

hex editor

machine code